بهترین وکیل ایران گروه وکلای آریا دادیار-وکیل انصاری


لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید.

  • تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.
  • وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است.
  • شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید.
  • الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم.
  • وکلای ایران به سبب جمعیت بالای اشخاص و پرونده های اکثر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از حد خبرت ی بالاتری برخوردار هستند.
  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.

رسیدگی به پرونده‌های کیفری باید توسط وکیل متخصص این‌کار انجام شود. توجه داشته باشید که وکیلی که در امور خانواده تبحر دارد، نمی‌تواند همزمان پرونده کیفری را هم با همان تبحر انجام دهد. در صورتی که انواع پرونده‌های کیفری مانند سرقت، انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، چک بلامحل و … دارید می‌تواند پرونده خود را به وکلای متخصص این‌کار در دادنیک بسپارید.

انواع وکیل در ایران

به همین سبب وکیلی را می توان تایید کرد که هم از عقیده سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم خبرت و مهارت کافی در کار حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد. لازمه این کار وجود صداقت، امانت و اینگونه احساس مسئولیت پذیری وجود دارد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد دانش و خبرت باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. شخصی که وکیل نباشد بدون شک نتیجه صد در صد را برای شما ارائه می دهد و می گویید که ما بدون شک این پرونده را برنده می شویم که نشان از کلاهبردار بودن آن طرف است.

دو برادر کرد در معرض اعدام، احضار کاردار ایران در فرانسه

اینکه کدام وکیل به درد پرونده حقوقی ما می‌خورد و توانایی و تخصص دفاع از آن را دارد، بر نتیجه نهایی و پیروزی ما در دادگاه تأثیر مستقیمی می‌گذارد. پس نباید از این قسمت از دعاوی به آسانی عبور کرد و موضوع انتخاب برترین وکلا را نادیده گرفت. همچنین آنان می‌توانند وکیل کاری اشخاص حقوقی و حقیقی محسوب شوند و از طرف آنان در اداره‌ها، سازمان‌ها و سایر مؤسسات، پیگیر امور محوله حقوقی خود باشند.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد.