بهترین لپ تاپ ایسوس که می‌توانید در بازار ایران بخرید آی‌تی‌رسان | behtarin-laptop


بهترین لپ تاپ ایسوس که می‌توانید در بازار ایران بخرید آی‌تی‌رسان | behtarin-laptop

لپتاپ مک بوک ایر و مایکروسافت Surface Laptop Studio دو تا از قوی ترین و بهترین لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران هستند. سری مک‌بوک پرو اپل را می‌توان بهترین مارک لپ تاپ در ایران به‌حساب آورد. مک‌بوک پرو 13 اینچی مدل 2022، اولین لپ‌تاپ اپل با پردازنده M2 بود که روانه بازار شد. با وجود این که طراحی این مدل همچنان تغییری نکرده اما اپل می‌گوید از نظر عملکرد این لپ‌تاپ پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. همچنین دستگاه‌های کوچک‌تر پورت‌های کمتری دارند اما حمل این محصولات آسان‌تر است. از سری لپ تاپ های میان رده شرکت HP می توان به مدل db1100ny1 اشاره کرد.

  • معمول‌ترین اندازه برای لپ تاپ، 15.6 اینچ است که هم به راحتی مدل‌های مختلف لپ تاپ با این اندازه پیدا می‌شود و هم اینکه بیشترین تعداد وسایل جانبی (کیف، کوله، کول پد، محافظ صفحه نمایش، محافظ کیبورد و…) برای این اندازه طراحی می‌شوند.
  • از این رو با توجه به شهرتی که برند ASUS در ساخت محصولاتش به دست آورده قیمت محصولات آن نسبت به دیگر برند ها کمی بالاتر می باشد.
  • لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop 4 13-CA با مشخصات پردازنده AMD Ryzen U، رم 8 گیگابایت،حافظه 128 گیگابایت SSD یک انتخاب ایده‌آل برای گرافیست‌ها، طراحان نیمه حرفه‌ای است.
  • نرخ بازسازی تصویر در پنل‌های معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاک‌های انتخاب در خرید توجه دارند.
  • هرچه جزئیات دقیق تر و بیشتر مشخص باشد نتیجه نهایی با کیفیت تر می باشد.

از این رو در لیست برترین لپتاپ های موجود در بازار شهر سخت افزار نیز چند نسخه از آن‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. لپ تاپ‌های سری V15 G2 نسل دوم سری V15 لنوو هستند که به پردازنده‌های نسل 11 اینتل مجهز شده‌اند. همه لپ تاپ‌های V15 G2 ظاهر و بدنه یکسانی دارند و اختلاف آنها فقط در جزئیات فنی (صفحه نمایش، پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، رم و حافظه) بهترین لپ تاپ میان رده است.

ایسوس TUF Gaming A15 مدل 2022؛ از از برترین مدل های گیمیگ لپ تاپ

نمایشگر ترجیحا باید رزولوشن FHD داشته باشد و از نوع مات هم باشد تا نور کمتری را بازتاب دهد. بد نیست در کنار این موارد به روشنایی پنل هم توجه داشته باشید تا مخصوصا در محیط‌های باز بتوانید با لپ تاپ به خوبی کار کنید. در بازار جهانی برند هایی همانند MSI و Dell نیز فعالیت خوبی دارند اما در ایران خرید ما محدود به 4-5 برند اصلی است. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک لپ تاپ از 3 برند Asus یا Lenovo یا Acer است. اگر کمی بیشتر به علاقه مندان رشته کامپیوتر توجه کنید مخصوصا علاقه مندان به امنیت شبکه، متوجه سهم سیستم عامل لینوکس نیز می‌شوید.

بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی

این پردازنده نسبت به پردازنده‌هایی چون Athlon 3050e و Celeron N4020 که در محصولات هم‌قیمت یافت می‌شوند، تا چند برابر توانمندتر است و توانسته در بنچمارک‌ها عملکرد بسیار بهتری را به ثبت برساند. بله مک بوک ها هم با پردازنده های سری M مثل مک بوک M1 و M1 Pro کاملا مناسب هستند و خیلی دولوپر ها ازشون استفاده می‌کنند. اگر برنامه نویسان حرفه ای را دیده باشید معمولا چند نمایشگر با ابعاد مختلف را بر روی میز کار خود دارند. استفاده از دو یا سه مانیتور سرعت برنامه نویسان را بشدت افزایش می دهد. گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالات‌متحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و مقاومت تضمین می‌کند. به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود.